kezdő kérdése

• hozo77
      hozo77
      Bronz
      Regisztrált: 2009.09.20, Hozzászólások: 803
      Sziasztok Pokerstrategy!

Én még kezdő vagyok és lenne egy két kérdésem általánosságban!
      Tegnap regiztem hozzátok a Pokerstrategi-ra!
      Olvasgattam a fórum témáit és a válaszokat mégis akad néhány dolog amit nem értek ezért fordulok hozzátok hogy kérjem a segítségeteket!
      Szóval tegnap regiztem ide miután alaposan átböngésztem ezt az oldalt!
      Már kb egy hónapja pókerezek kissebb nagyobb sikerrel!beleestem abba a hibába hogy jelenleg póker kliensen vagyok regizve ,ezek:pokerstars,full tilt,bwin,everest,party poker,paradise poker!
      Azonban igazábol csak a pokerstars tetszik és ezen szoktam játszani többet!Befizetni csak a paradise-ra fizettem be és a Pokerstars-ra!Ez utóbbin az első alkalommal kaptam ajándékba 2 dollárt amit el is vesztettem ,ezután befizettem ide még 10 dollárt amit elbuktam ismét!Majd átolvasva a bonuszaikat ismét befizettem 12 dollárt és aktíválták az első befizetési bónuszomat is és most ezt használgatom kissebb nagyobb sikerrel!Néha elbukok belőle 1-2 dollárt a cash game-on de egy asztalos sitngo-n!ez utóbbi típusu játék egész jol megy 1 ből 1 szer nyertem ,3 szor voltam második ,egyszer 3 dik tehéát nem gondolom rossznak !
      Átolvastam 3 könyvet a pokerről(vagabund kiadó:Vágó CSaba ...)és alkalmazom az ott ajánlott feszes -agresszív stílust!
      Viszont megnéztem a videóokat az SSS-ről és tetszik a stratégia szívesen alkalmaznám és fogom is!
      Bocsi a hosszú bevezető után de így jutunk el a kérdésem lényegéhez!
      szóval :Ha jól értelmeztem akkor a kvíz után kaphatojk Tőletzek 50$ kezdőtőkét amihez kell 90 nap alatt 300 ps pontot hogy kinyerhessem?Ez a pokersars esetében 600 fpp 90 nap alattugye(2fpp=1 sp)?
      És ha elmegy az ötven dollár és nem sikerül teljesítenem a 300 pontot akkor az ki kell a részetekre fizetnem?milyen módon?