Kezdő kérdéseim!

• gyakorlo
      gyakorlo
      Bronz
      Regisztrált: 2009.09.05, Hozzászólások: 129
      Üdvözlök Mindenkit!
      Kezdő vagyok szeretném elkezdeni az online pókert, de lenne pár kérdésem mielőtt belevágnék:

1.Ha regisztrálok egy pókeroldalon egy adott számítogépen akkor beléphetek-e másik számítógépről arra oldalra (pl stars, vagy ftp)?

2.Minden oldalon hirdetik ezt a 100% first deposit bonus, ha felteszek 50 USD-t akkor 100 lesz a számlámon? Mikor tudom ezt levenni, vagy hogy van ez?

3. Ha fel akarok tölteni pénzt mondjuk ftp-re (kb 50 dolcsit), hogyan tegyem először MB-re rakjam fel és onnan utaljam át? Vagy mit ajánlatok?

4. Ha jól emlékszem még 1-2 hónapja csináltam egy számlár ftp-n még játékpénzzel hülyültem rajt de elfelejtettem a nevét és jelszavát nem tudom milyen e-mail címmel regisztráltam. Tudok tenni valamit hogy azt kitöröljék vagy nem?

válaszaitokat először is köszönöm!
  • 6 válasz
    • drakenm
      drakenm
      Bronz
      Regisztrált: 2009.04.27, Hozzászólások: 474
      Szia!

1.Ha regisztrálok egy pókeroldalon egy adott számítogépen akkor beléphetek-e másik számítógépről arra oldalra (pl stars, vagy ftp)?
      Elvi akadálya talán nincs, a felhasználói feltételeket nem böngésztem át ugyan, de egy esetleges gépcsere meglehetősen bonyolult lenne úgy. DE!!!!! különböző trackelési eljárások miatt óvatosan bánnék ilyesmivel, mert ha a terem zárol csalás gyanú miatt, neked kell bizonyítani, hogy nem volt csalás, és nem a teremnek, hogy volt.

2.Minden oldalon hirdetik ezt a 100% first deposit bonus, ha felteszek 50 USD-t akkor 100 lesz a számlámon? Mikor tudom ezt levenni, vagy hogy van ez?
      teremfüggő, hogy a befizetési bónuszt egyből kapod-e, vagy ki kell játszani, erről minden terem leirásánál (weboldalán) találsz infót. A pénzkivételnek is teremfüggő feltételei vannak, amiket szintén a termek leirásánál találhatsz meg.